مهندسی کامپیوتر-نرم افزار
وبلاگ بچه های بصیر
واسه خنده - واسه اخبار - واسه سرگرمی و آموزش

 با سلام خدمت دوستان 

به درخواست دوستای گلمون این پست رو برای رشته مون یعنی کامپیوتر می نگارم!

هر حرکتی که که مربوط به رشته مونه اینجا اعمال کنید!



نظرات شما عزیزان:

mohammad
ساعت20:18---3 اسفند 1390
به به
آقا فرشید اومدههههههه


فرشید
ساعت15:21---23 بهمن 1390
فکر می کنین به کسایی که از بصیر کارشناسی میگیرن مهندس بگــــــــــن !!!

رضا
ساعت23:30---17 آبان 1390
www.flazx.us

دوستان میتوانید به روزترین کتاب های لاتین در قالب pdf رو تو این سایت دانلود کنید خیلی سایت خوبیه حتما سر بزنید


رضا
ساعت23:27---17 آبان 1390
www.flazx.us

دوستان میتوانید به روزترین کتاب های لاتین در قالب pdf رو تو این سایت دانلود کنید خیلی سایت خوبیه حتما سر بزنید


رضا
ساعت23:26---17 آبان 1390
www.flazx.us

دوستان میتوانید به روزترین کتاب های لاتین در قالب pdf رو تو این سایت دانلود کنید خیلی سایت خوبیه حتما سر بزنید


حامد صالحی
ساعت19:19---17 آبان 1390
"گوگل زبان جدید برنامه نویسی را با نام Dart معرفی کرد"

اولین بار در ماه سپتامبر شایعاتی مبنی بر تلاش گوگل بر تولید یک زبان جدید برنامه نویسی مطرح شد. این شایعات زمانی بالا گرفت که گوگل دامنه های DartLang و DartLanguage و Dart-Lang و GoogleDart را با پسوند های com. و net. و org. ثبت کرد.
گوگل در رابطه با زبان جدید برنامه نویسی گفت است که Dart به برنامه نویسان کمک می کند تا برنامه تحت وب خود را به صورت ساختار یافته ولی انعطاف پذیر تولید کنند و مطمئن باشند که نرم افزار ساخته شده حداکثر بازده و سرعت را در مرورگرهای مدرن و محیط های مختلف از ابزارهای پرتابل (تلفن هوشمند، تبلت و غیره) تا سرورهای بزرگ خواهد داشت.
گوگل زبان جدید Dart را به همراه ابزارهای مرتبط آن بصورت متن باز و از طریق وب سایت dartlang.org در اختیار عموم قرار داده است. از دارت می توان در پروژه های تک نفره و کوچک تا پروژهای بزرگ گروهی استفاده کرد. کدهای دارت یا بصورت طبیعی و از طریق یک ماشین مجازی (Virtual Machine) اجرا می شوند و یا موتور جاوا اسکریپ کدهای Dart را به جا اسکریپت ترجمه و اجرا می کند.
در حال حاضر Dart VM (ماشین مجازی دارت) هنوز در مرورگر Chrome یا مرورگرهای دیگر قرار نگرفته است ولی به زودی به این مرورگر و شاید مرورگرهای دیگر نیز اضافه شود. اما تا زمانی که مرورگرها از Dart پشتیبانی نمی کنند کدهای دارت به جاوا اسکریپ ترجمه شده و اجرا می شوند.
گوگل در وب سایت dartlang.org اطلاعات کاملی را به همراه نمونه هایی از کده های نوشته شده با Dart ارائه کرده است. گوگل امیدوار است امکانات جدید و راحتی کار با دارت باعث جذب برنامه نویسان به این زبان جدید گردد.



mashkok
ساعت18:22---17 آبان 1390


mashkok
ساعت18:20---17 آبان 1390
داداش حسین مهندسی کامپیوتر-نرم افزار
نه نرم افزار-کامپیوتر


.::Ho3EiN::.
ساعت11:31---17 آبان 1390

جالب بود


مرادی
ساعت10:06---17 آبان 1390
NCQ و AHCI

هارد براي پيدا كردن و خواندن چند بسته اطلاعاتي كه در نقاط مختلف هارد هستند وقت و حركت هاي اضافي زيادي انجام مي دهد تا آن ها را پيدا كرده وبخواند.

تكنولوژي NCQ يا صف بندي ذاتي دستورات براي حل اين مشكل ارائه شده است اين تكنولوژي براي ديسك هاي سازگار با درگاه SATA در نظرگرفته شده است.

هارد ديسك هاي بدون NCQ دستورات را طبق ترتيبي كه دريافت مي كنند اجراميكنند. درست مانند هنگامي كه وارد يك فروشگاه شده ايد و طبق ليست خريد خودرا به ترتيب از قفسه هاي بر مي داريد.

هارد ديسك هايي كه NCQ دارند دستورات را به ترتيب نزديكي آن ها به محل فعلي هدهاي هارد ديسك انجام مي دهند. مانند هنگامي كه در فروشگاه خريد خود را بر اساس ليست ازاجناس نزديك تر به خودتان شروع كنيد. براي استفاده از NCQ چندين پيش نيازوجود دارد، اولي پشتيباني هارد ديسك شما از NCQ و دومي پشتيباني كنترلگرديسك از NCQ چنانچه اين قابليت در هارد ديسك داشته باشد بر روي آن ذكرخواهد شد.

همچنين بعضي از مارد بوردهايي كه پورت SATA دارند داراي قابليتي به نام AHCI هستند كه اجازه مي دهد سيستم عامل از قابليت NCQاستفاده كند. اين قابليت در ويندوز XP در نظر گرفته نشده است بنابراين هنگام نصب ويندوز XP بايد درايورهاي AHCI را نصب كنيد. اما خوشبختانه ويندوز ويستا به طور كامل از اين قابليت پشتيباني مي كند و تنها كافي است حالت AHCI را در بايوس مادربورد فعال كنيد.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 17 آبان 1390برچسب:,
ارسال توسط حسین مهری

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 57
بازدید دیروز : 22
بازدید هفته : 122
بازدید ماه : 106
بازدید کل : 37754
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 1872
تعداد آنلاین : 1